Krautkanal.com

Veröffentlicht am 2014-09-30 05:55:4 in /kc/

/kc/ 41406: Can we have merdolino Halloween costumes?...

ankitind Avatar
ankitind:#41406

Can we have merdolino Halloween costumes?

tweet_john Avatar
tweet_john:#41407

What's Merdolino?

I'm serious.

enriquemmorgan Avatar
enriquemmorgan:#41408

>>41407
Turd balls

starburst1977 Avatar
starburst1977:#41409

Please gibe :3

nasirwd Avatar
nasirwd:#41417

>>41408
lol, that's silly.

BTW, countryball icons were inspired by comics. I think there should be Merdolino comics first before we can have icons for them.

arnel_lenteria Avatar
arnel_lenteria:#41426

>>41407
>>/int/24861474

I think those are the blocs from Dr. Robotnik's Mean Bean Machine (a game for Sega Mega Drive) and Puyo-Puyo games.

>>41406
>>41409
It's a good idea for Aprils Fool's Day/Prima Aprilis (like we once had Spürdos) or even Halloween, you guys are right.

Btw Italian if you're OP if you want your merdolinos to be replacement of current miniballs via a script or used during some holiday once approved by Admin you can always do all for the most posting or all countries recognised by KC.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Internet_top-level_domains#Country%20code%20top-level%20domains - List of names for balls.

http://www.krautchan.net/images/balls/xx.png replaced by two-name national domain adress + quebec, bavaria, texas, scotland, catalonia.
I have invidual flag for each of them save for one dependency of Great Britain and Australia, which don't have official, proposed, nor fan-made flags.

ryanjohnson_me Avatar
ryanjohnson_me:#41427

>>41426
Here's list of Floridaball of countries which have post or exists in the database.

RIP in Pieces [*] dude.

tjisousa Avatar
tjisousa:#41441

>>41427
>RIP in Pieces [*] dude.

?

adhiardana Avatar
adhiardana:#41454

> halloween
Nein, Sören, verpiß dich!

sketi_ndlela Avatar
sketi_ndlela:#41455

>>41454
>Sören
>in einem /int/ relatiertem Faden
Krebs in Reinform

herrhaase Avatar
herrhaase:#41464

>>41455>>41455
Garantiert wieder Seppel die moderierende Katholensau. Geisteskranker gehts gar nicht meer.

t1mmen Avatar
t1mmen:#41475

>>41426
>I think those are the blocs from Dr. Robotnik's Mean Bean Machine (a game for Sega Mega Drive) and Puyo-Puyo games.
No, it is the shit from the Pou app.

t. merdolino creator

>>41441
>zip
Thanks.

cmzhang Avatar
cmzhang:#41605

>>41441
So you'r alive still, continue ur duty. I thought you stopped actualising it.
Idk if you did it already but pls remove that Thumbs.db thing from zip archvies.

>>41454
Oh dog, I can't stand fanatics like you.
Do you even know where Halloween comes from? US? No, Ireland, the fucking Ireland, one of the most Catholic countries!
You guys bitch about Halloween, at the same time accepting shit from US like Valentines or the Coca-Cola Santa Claus (especially the latter), who is even often confused with St. Nicholas the Bishop (especially here) and replaces the genuine Catholic tradition, yet you don't bitch about it as much. Why? The origins are even more Pagan than those of Halloween!
There's nothing wrong with mythology and folklore, back then people believed in Griffins or Werewolves, Church wasn't calling that "Pagan" or something, a dose of spooky monsters wouldn't change much in religiosity of people.

Don't get me wrong, I don't approve forcing it down our throats, I'm against celebrating Halloween in Poland, it simply isn't our tradition nor holiday. It's just shit massively imported from US like Valentines or Coca-Cola Santa Claus, effects of globalisation.
You do it without a reason tho, it's a holiday from Christian country whether you like it or not, why not protest Valentines and Coca-Cola Santa Claus instead/too? People like you just give Christians bad name.
But even we have a simlar native tradition, Day of the Dead (after which Catholic "Day of all the Saints" comes). Every European country in fact have something akin to Hallows. If it just stayed an Irish tradition, it would never get imported to other countries tho, we can only thank US influence for that.

But this is /int/ board, so it should respect every culture. And since americanisation had it's obvious impact... I see no reason to have no Halloween balls on /int/.

yassiryahya Avatar
yassiryahya:#41611

>>41605
10/10 rant, would read again. :3

xspirits Avatar
xspirits:#41613

>>41605
Lol, no. Wie do not have the Cola-Man, but the Christkind (Child-Jesus). And St. Nikolaus day is in the 6. And we celebrate his day then. And we do neither import Halloween nor the Valentines shit.
Deutschland erwache! Hört nicht auf diese Hurensöhne! Gegen diese Idee.

Neuste Fäden in diesem Brett: